Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  باربري،باريري بوشهر،باربري اهواز،باربري اصفهان،باربري دي باربري،باريري بوشهر،باربري اهواز،باربري اصفهان،باربري دي

باربری آموت بار نیسان بار وانت بار

باربري شهرك صنعتي بوشهر

شهر بوشهر از شهرهاي بندري ايران و مركز استان بوشهر است. منابع عظيم نفت و گاز و نيروگاه هسته اي در اين شهر موجب نام گرفتن پايتخت انرژي ايران براي اين شهر شده است. اقتصاد استان بوشهر را كشاورزي، دامداري، نخلداري، شيلات، تجارت و صنعت تشكيل ميدهد. در اين استان و بخصوص شهر بوشهر شهركهاي صنعتي فراواني وجود دارد. باربري شهرك صنعتي بوشهر شامل باربري از شهركهاي صنعتي اين شهر و استان به كليه نقاط دور و نزديك ايران مي باشد.

همچنين به دليل موقعيت استراتژيك صادرات و وارداتي اين استان باربري با ماشين هاي سنگين و سبك در اين شهر بسيار انجام مي شود. شركت دي بار با بيش از دو دهه تجربه در زمينه باربري با اين شهركهاي صنعتي همكاري ديرينه داشته و دارد. در اين مقاله به باربري شهرك صنعتي بوشهر خواهيم پرداخت و با شركت دي بار بيشتر آشنا خواهيم شد پس تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.

 مقاله باربري اصفهان پيشنهاد مي شود.

شهرك صنعتي چيست؟

محدوده و منطقه اي از يك شهرك كه بمنظور متمركز شدن توليدات صنعتي و توسعه صنعتي در نظر گرفته شده و هدف از ايجاد آن هم توسعه صنعتي خارج از مناطق شهريست تا بدين سبب ساكنين شهرها تحت تاثير آلودگي ها و تاثيرات منفي اين توليدات صنعتي قرار نگيرند و آلايندگي هواي شهرها كمتر شود و همچنين به دليل دسترسي بهتر به جاده هاي حمل و نقلي براي تردد ماشين هاي سنگين بار ترافيكي به مناطق شهرنشين اضافه نمي شود.

در طراحي يك شهرك صنعتي بايد كارخانجات، انبارها، ناحيه مسكوني، مراكز توزيع، مراكز خدمات رفاهي مانند فروشگاه، آتش نشاني، درمانگاه و … در طراحي در نظر گرفته شوند.

در شهر بوشهر هم به دليل اينكه اين شهر موقعيت استراتژيكي جهت توليدات صنعتي مي باشد شهركهاي صنعتي زيادي در اطراف اين شهر وجود دارند.

مطالعه مقاله باربري اهواز به تهران پيشنهاد مي شود.

شهركها و نواحي صنعتي استان بوشهر

  • شهرك صنعتي شماره 1 بوشهر (چغادك بوشهر)
  • شهرك صنعتي شماره 2 بوشهر (گزبلند دشتستان)
  • شهرك صنعتي اهرم
  • شهرك صنعتي برازجان
  • شهرك صنعتي دلوار
  • شهرك صنعتي ديلم (ناحيه صنعتي بويرات ديلم)
  • شهرك صنعتي بندر ريگ (ناحيه صنعتي عربي دشتي)
  • شهرك صنعتي خورموج، كنگان و گناوه، دير، دلوار (ناحيه صنعتي لمبدان دير)
  • ناحيه صنعتي بنه گز در تنگستان
  • و …

باربري شهرك صنعتي بوشهر به بندرعباس

با اينكه بوشهر و بندرعباس هر دو از شهرهاي جنوبي كشور هستند ولي حدود 750 كيلومتر با هم فاصله دارند و طي نمودن اين مسير چيزي در حدود 9 الي 10 ساعت طول مي كشد. همانطور كه مي دانيد شهر بندرعباس شهري بندري و مركز ترانزيت كالاهاي صادراتي و وارداتي مي باشد.

برخي از توليدات شهرك صنعتي بوشهر هم براي صادرات به بندرعباس ارسال مي شود كه اين كار با ماشين هاي بزرگ نظير تريلي، كاميون، كاميونت و خاور صورت مي گيرد.

شركت باربري دي با در اختيار داشتن انواع خودروهاي باربري سبك و سنگين آماده همكاري با واحدهاي توليدي و صنفي اين شهرك صنعتي مي باشد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/23 ساعت: ۱۸ توسط:amutbar :